lördag 20 september 2014

Kanske dags att stänga ner här?

Jag tycker inte det är kul att ha en blogg längre, det är därför som jag aldrig skriver och för att jag inte har så mycket att skriva om.

Idag har jag varit i Täby C med F och pojkarna, det var trevligt och nu sitter jag själv i huset ute hos mamma o pappa. Jag hade självklart kunnat spendera kvällen hemma hos F men känner mig inte helt pigg.

Något jag saknar är en riktig "pang-helg". Helst av allt så skulle jag vilja vara dyngrak, dricka shots och skriksjunga till "på egna ben" i Gbg, men detta är ju såklart inte en rimlig eller passande aktivitet för ett preggo. Istället så sitter jag nu här själv hemma i Spillan på en lördag med datorn som enda sällskap eftersom att min telefon gick sönder igår, det går bra nu. Det rastlösa och rotlösa i mig vaknar till liv när det inte händer så mycket, tankarna far runt och hjärnan snurrar, det är inte alltid så bra alltså. Sist jag hade möjligheten att åka iväg på någon "aktivitet" eller vad vi nu ska kalla det var i början av juni..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar