tisdag 11 februari 2014

I brist på fokus och inspiration.

När vaknade du imorse?
06:30, kändes lagom.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Idag har jag inte ringt någon, knappt att jag har pratat med någon ens, ibland är det ensamt att plugga. Eller jo, jag ringde ju och bokade av badmintonen men det var å andra sidan inte på morgonen utan nu på eftermiddagen.

Vilket humör är du på?
Nedstämd, tror att det är en kombination av dåligt/äckligt väder och stor press från skolan.

Vad har du på dig just nu?
Rosa jeans (ett försök att göra den här dagen mer härlig och pigg!), svart tröja och en sjal i zebramönster.

Har du ont någonstans?
Nej, det har jag inte.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Typ mängder med godis, pasta, chips, vin, bröd och kakor? Med andra ord allt som är onyttigt och därav är sånt som man verkligen inte ska äta.

Hur mycket var din senaste lön på?
Haha, lön?! Den här bloggen tillhör jordens fattigaste student.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En celsius igår på väg till skolan, energi på burk är bra ibland.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Södertörns högskolas hemsida, det första och enda i mina tankar just nu, skola skola skola.

Vad ska du göra ikväll?
Plugga, så himla festligt.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Låg nedbäddad med migrän.

När fotade något senast, och vad?
Jag fotade min egen kalender, detta då jag upptäckte att jag skrivit in att jag fyller 30 år nu i sommar vilket inte stämmer, mycket märkligt att jag glömt bort att jag ska fylla 29 år först.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Nopp, idag kommer jag inte att göra av med några pengar, eller jag förde just över pengar till M som jag var skyldig honom, men det var ju inte för idag? Så nej, idag kommer jag inte att göra av med några pengar.

Vad borde du göra idag?
Plugga, utveckla en frågeställning, skapa en hypotes för kommande uppsats, reda ut begrepp och på något vis finna inspiration till att ta tag i allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar