onsdag 18 april 2012

A walk can be so much more than a walk

Vet ni en sak?
Jag är vuxen. Eller det är klart ni vet. Men det märkliga är att jag kände mig mer vuxen när jag var 16 än vad jag gör nu. Konstigt va?
I lördags när vi var hemma hos Skrollan och pratade massa minnen så kändes allt som igår.
De galna och ej så rumsrena kvällarna på Okå..
De fjantiga tonårstjafsen, som just då var viktigast i världen..
Men ändå trots allt detta så kände jag mig äldre då. Märkligt? Kan jag ha sådan tur att "min" tid bara går bakåt? Jag har verkligen ingen ålderskris, det är inte alls det jag försöker beskriva. Egentligen vet jag inte vad det är jag skriver om heller.

Men en sak vet jag med säkerhet, om de hade gjort S.A.T.C idag så tror jag att Carrie varit bloggare och inte krönikör.

Åh en till sak, citat från den sötaste Karin: "Sanna om du är Charlotte, då är jag Jesus". Ännu ett härligt minne som känns som igår..
Jag blödig?! Skulle aldrig.. Skulle aldrig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar