måndag 16 januari 2012

Bajs-knä (moget, jag vet).

Idag fick jag ett brev från Landstiget Dalarna, min läkare i Norrtälje har skickat min remiss till dem för att jag skall få komma dit (då jag nu är skriven här och inte längre kan vända mig till N-telje).
Väntetiden för att få komma på en konsultation angående en operation är 5-6 månader. Kul, verkligen.
Jag är glad att jag ens får en tid och att jag inte behöver ta hela svängen med alla undersökningar igen. Men det är ett halvår.

Pågrund av den senaste "urhoppningen" som ägde rum strax innan jul, så kan jag fortfarande inte gå in en trappa utan att det gör ont, eller sitta med böjda ben. Jag kan inte träna eller ens gå en lång promenad utan att det gör ont.  Jag har mina knäskenor som jag självklart använder men det här har pågått på så otroligt länge nu. Allt jag vill är att vara hel och frisk i kroppen. Jag vill kunna träna, åka skidor eller bara få kunna gå normalt i en trappa. Ska kolla upp vad vårdgarantin säger, annars så är det bara att hålla ut ett tag till. Det finns alltid dem som har det värre, kom ihåg det Sanna.

Check, nu fortsätter jag med hemtentamen.

1 kommentar: